Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Μου άρεσε... Μια κουβέντα του Τζορτζ Πελεκάνος.


Τζορτζ Πελεκάνος
( Βικιπαίδεια)

Τελικά, ήταν δύο οι κουβέντες του αγαπημένου συγγραφέα Τζορτζ Πελεκάνος (George Pelekanos) που μου άρεσαν!

Ανακάλυψα την πρώτη στο Βιβλιοδρόμιο στα ΝΕΑ (Σαββατοκύριακο 30-31 Μαΐου 2020).
Στην ακροτελεύτια ερώτηση 
"Ποια είναι η βαθύτερη ελπίδα σας για τις επερχόμενες εκλογές στις ΗΠΑ;"
στην συνέντευξη που πήρε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Δουλγερίδης από τον Τζορτζ Πελεκάνος, εκείνος απάντησε:
"Δεν είναι ελπίδα. Είναι πίστη ότι θα πετύχουμε. Θα διώξουμε με την ψήφο μας αυτή τη διακυβέρνηση από τον Λευκό Οίκο. Η δημοκρατία μας βρίσκεται σε κίνδυνο".

Η δημοσίευση στα ΝΕΑ  ΕΔΩ.

Η δεύτερη κουβέντα έρχεται από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της 11-5-2020.
Και πάλι στην ακροτελεύτια ερώτηση 
"Εσείς τι είδους άνθρωπος θέλετε να είστε, κύριε Πελεκάνος;"
στην συνέντευξη που πήρε η δημοσιογράφος Τασούλα Επτακοίλη από τον Τζορτζ Πελεκάνος, εκείνος απάντησε:
"Πάντα ήθελα να μοιάσω στον πατέρα μου και στη μητέρα μου, ελπίζω να έχω κληρονομήσει τα καλύτερα στοιχεία τους. Είχα, βλέπετε, την ευλογία να μεγαλώσω με τέτοια πρότυπα..."

Μπορείτε να διαβάσετε όλη τη συνέντευξη  ΕΔΩ.

Και οι δύο συνεντεύξεις δόθηκαν με αφορμή την έκδοση στα ελληνικά του νέου βιβλίου του Τζορτζ Πελεκάνος "Ο άντρας που επέστρεψε" (ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ, μετάφραση Άννα Παπασταύρου).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου