Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

...και στο e-τάξη.

Τώρα τελευταία ανακάλυψα κάτι καινούριο. Δηλαδή, για μένα καινούριο, γιατί αυτό υπάρχει αρκετό καιρό εκεί, στον αέρα του διαδικτύου. Είναι σίγουρο ότι "εκεί έξω", όπως συνηθίζω να λέω, κυκλοφορούν πολλά ενδιαφέροντα και προπάντων χρήσιμα εργαλεία για τη δουλειά μας ως εκπαιδευτικοί.

Νομίζω, ότι οι υποδομές του υπουργείου Παιδείας στον τομέα των νέων τεχνολογιών και τη χρήση τους στην καθημερινή πρακτική, βελτιώνονται. Απλά, είναι τόσο πλούσια αυτή η ροή πληροφοριών, που πρέπει να διαθέσουμε αρκετό χρόνο μόνο για να ξεχωρίσουμε αυτά που μας ταιριάζουν και μπορούν να παίξουν ένα ρόλο στην καθημερινή δουλειά μας, κατά την κρίση μας και σύμφωνα με τη φιλοσοφία που κουβαλάμε.

Έτσι, ανακάλυψα την πλατφόρμα "η-τάξη" του sch.gr και νομίζω ότι μου ταιριάζει.

Δοκιμαστικά έχω κάνει κάποιες αναρτήσεις εκεί για να δω πως λειτουργεί.

Πληροφοριακά να πω, ότι πρακτικά αυτός που ανοίγει καταρχήν λογαριασμό είναι η σχολική μονάδα και μέσω αυτής ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να κάνει τις αναρτήσεις του υλικού του.

Σιγά - σιγά θα αρχίσω να αναρτώ όλο το υλικό μου σ' αυτό το χώρο και οι παραπομπές που θα δίνονται στο blog θα κατευθύνουν τον αναγνώστη στην "η-τάξη". Ήδη όπως έχω ενημερώσει, αντιμετωπίζω μεγάλα προβλήματα με τη χρήση του e snips σαν αποθηκευτικού χώρου, λόγω μη καλής λειτουργίας του. Εδώ κι ένα μήνα δεν έχω μπορέσει να κάνω ανάρτηση νέου υλικού από αυτό το λόγο. Παράλληλα, οι χρήστες του blog που συνδέονται με το e snips έχουν προβλήματα στο να δουν το αναρτημένο υλικό.

Αφού ευχαριστήσω για μια ακόμη φορά τους φίλους που παρακολουθούν το blog, θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο, σύμφωνα πάντα με τις δυνατότητές μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου